Alla inlägg under januari 2008

Av Emma Rasmus - 31 januari 2008 22:34

Hjälp! Jag kom just på sak. Tänk om min blå brudbukett inte passar ihop med min champangefärgade klänning? Katastrof! Nu måste jag tänka över det här riktigt ordentligt! HJÄLP!

Av Emma Rasmus - 31 januari 2008 20:47

Jaha, från och med imorgon är det godisförbud. Har dock gett mig själv tillåtelse att äta godis på Alla Hjärtans Dag. Men håller jag upp fjorton dagar i taget är det ändå ett stort framsteg. :) (Se, jag vacklar redan, trots att jag inte ens börjat ännu!)


Nu borde för övrigt klänningen komma när som helst!! :D

Av Emma Rasmus - 27 januari 2008 17:34

Inser hur mycket jag egentligen googlar. Jag googlar mitt eget namn (japp!), jag googlar vänners namn, personer jag mött, bröllopspyssel, bröllopsbloggar, brudbuketter och jag vet inte allt. För att inte tala om att arbetsrelaterat jag googlar.


Vad googlar du?

Av Emma Rasmus - 27 januari 2008 16:10

Från det ena till det andra - var hittar man cellofanpåsar? Eller ännu hellre cellofanstrutar?

Av Emma Rasmus - 27 januari 2008 16:00

Januari närmar sig sitt slut.

Det är skrämmande hur fort tiden går. Snart står vi där - framför altaret.


Från och med den 1 februari råder godisförbud för denna blivande brud. Jag ska även träna minst en gång i veckan, och ska det drickas läsk ska det vara zero-varianten. Ni kommer naturligtvis kunna följa mina framsteg och bakslag, i stort sett live, här i bloggen. Gaaah!


Har för övrigt haft besöksrekord här i bloggen nu i januari. Mycket trevligt! Fortsätt kika in med jämna mellanrum!

Av Emma Rasmus - 26 januari 2008 23:55

I vårt festprogram (återigen) hade vi (jag) tänkt ha lite fakta om våra respektive hemorter. Typ hur stora de är, invånarantal och annat spännande. Bland annat om några kände människor kommer därifrån. Och jisses vad det finns många kända bodensare om man googlar lite. Själv kom jag bara på Brolle Jr och Eyvind Jonsson, men det fanns många många många fler.


Intressant va?

Av Emma Rasmus - 23 januari 2008 20:25

Nu är den beställd. Och handpenningen är betald. Och om bara en vecka är den min, min, min!!


Det är verkligen meningen att jag ska ha just den här klänningen! De har 4 månaders leveranstid på dem, men en klänning i just min färg, min storlek och allt fanns inne på lagret. Så nu får jag den redan om en vecka!


Och jag behöver inte ha den hängande här hemma, med hundhår och katthår och damm, utan får ha den hängande i deras syatelje!


Och den var 105 kronor billigare här än i Östersund. :)

Av Emma Rasmus - 21 januari 2008 17:40

Japp, det är sant. I helgen var min möhippa. Och vilken hippa sedan!

5 av mina närmaste vänner dök upp i Stockholm för att hippa mig. En mycket snäll hippa, med makeup kurs och en finlandskryssning med goood mat och fantastiskt sällskap.


Saknade dem som inte var med, men är oerhört tacksam för alla som på något sätt bidragit ekonomiskt, psykologiskt eller fysiskt för att göra min hippa så underbar som den blev. Tycker vi gör det här en gång i månaden fram till den 6 juni. :)

Presentation

Omröstning

Vilken låt tycker du vi ska dansa första dansen till?
 Everything I do, I do it for you
 I don´t wanna miss a thing
 Come what may
 Heaven
 I do
 This I swear
 Annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards